vrijdag 23 oktober 2009

Lappenmand

Sinds gisteren zit ik in de lappenmand. Ik werd 's nachts wakker met een misselijk gevoel en buikkramp. Nauwelijks nog geslapen. Om half acht het werk gebeld dat ik wat later zou komen. Om half 10 was ik op het werk, maar ik kon het niet volhouden. Half twaalf was ik weer thuis en ben ik met koorts in bed gedoken. Ik wilde alleen maar slapen. Vervelend dat Jaap juist nu in het buitenland zit. Maar gelukkig zou hij donderdagavond laat weer thuis komen. Op dit moment heb ik nog wel verhoging maar in bed liggen lukt me niet meer. Ik hang een beetje op de bank, lees wat en dommel af en toe weg. Gelukkig voel ik me wel wat beter dan gisteren. Ik heb alleen geen zin in eten, alleen de gedachte al.... Wel goed voor de lijn, een halve kilo ben ik al kwijt. Ik heb zelfs geen zin om te scrappen, nou dan ben ik echt ziek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten