vrijdag 30 april 2010

Winnaar

Druk, druk, druk en dus een aantal dagen niet online geweest. Ook geen tijd gevonden om nieuwe berichtjes op mijn blog te plaatsen. Toen we vanavond thuiskwamen van een gezellig (Koninginne)dagje bij vrienden in Ommen gelijk maar even alle forums waar ik actief op ben even bekeken. Blijkt dat ik de winnaar ben van de maandelijkse challenge van Anita op Digital Scrap Café! Ik mag een kit van Anita uitzoeken! Wordt nog een moeilijke keuze, er zijn er nog een paar die ik niet heb en allemaal even mooi.

In ieder geval onderstaand de winnende lauout! De vogeltjes zijn van Ange, template en overige materialen zijn van Anita Designs.

1 opmerking:

  1. Goh Yvonne was je vlak bij in de buurt.
    Leuk dat je de kit hebt gewonnen gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen