zondag 2 januari 2011

Gelukkig 2011

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Heb weinig geblogd de laatste weken. De reden is dat ik nu eindelijk mijn vakantie album af wilde maken. Direct na de vakantie ben ik er vol enthousiasme aan begonnen, maar diverse andere verplichtingen (o.a. mijn werk en CT-werk) gingen voor. Afgelopen week was ik lekker vrij en heb ik het boek eindelijk afgemaakt. Het is nog niet binnen maar ik denk wel dat het heel mooi geworden is.

De feestdagen zijn voorbij dus de kerstspullen moeten weer worden opgeruimd. Dus ook het uiterlijk van mijn blog moet weer worden aangepast. Weg met al dat kerstrood. Ik weet wel dat het voorjaar nog een tijd op zich laat wachten, maar ik kon het niet laten om mijn blog er lente-achtig uit te laten zien! Ik heb de kit believe van HP Design gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten