vrijdag 18 december 2009

Kerstbuffet

Voor de meesten bij ons op het werk is de vakantie begonnen. Vandaag werd er de hele dag schoongemaakt in de fabriek. Het was een race tegen de klok om al een presentatie van wat cijfers klaar te hebben vanmorgen maar het is gelukt. Ondanks de kredietcrisis mogen we niet ontevreden zijn. Het laatste kwartaal hebben we een behoorlijke inhaalslag gemaakt. Bovendien zijn de vooruitzichten voor de eerst komende maanden goed. Om vier uur stond het buffet klaar en konden we gaan genieten van erwtensoep, drie soorten stamppot, worst en ribbetjes. Voor de gelegenheid was de kantine gezellig opgefleurd met kerstkleedjes en kaarsjes. Zoals gebruikelijk hebben we de directie ook dit jaar een kleinigheid aangeboden. Ditmaal niet eetbaar.... Mijn collega's hebben mijn kwaliteiten als hobby fotograaf ontdekt en hebben mij gevraagd een foto van het bedrijf te maken. Vorig jaar is er een verdieping bovenop gekomen en alle foto's zijn niet meer actueel. De mooiste foto hebben we laten printen, een mooie lijst met pass-partout er omheen, klaar! De directie was er erg blij mee. Voor ons stond er een koffertje klaar met allerlei lekkernijen. Dat wordt na de feestdagen weer lijnen...

1 opmerking:

  1. Kan me voorstellen dat de directie blij is hoor ! Tis een hele mooie foto
    Bedankt voor je reactie op mijn blog
    Ik wens je hele fijne kerstdagen en een geweldig 2010

    BeantwoordenVerwijderen