vrijdag 4 december 2009

Weekendje weg!

Lekker vrij vandaag want we gaan een weekendje weg. Vanmiddag vertrekken we voor twee daagjes naar Utrecht. We hebben een hotel midden in de stad, dus de trein is de meest logische optie. Lekker winkelen, een beetje door de stad zwerven, lekker uit eten, misschien op zondag nog een museum of als het lekker weer is ergens wandelen. En als klap op de vuurpijl hebben we kaartjes voor Josef voor zaterdagavond. Ik heb er zo'n zin in. Gelukkig ben ik weer helemaal opgeknapt van de buikpijn maar helaas begin ik nu verkouden te worden. Hopelijk zet het niet door.

Ik zal mijn computer wel twee dagen moeten missen, dus vanmorgen nog maar even snel een layout gemaakt met de prachtige kit Caitlyn van Jopke Designs (zie preview) verkrijgbaar bij Scrapinsider.com, template is van Sondra Teer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten