maandag 30 november 2009

Slapeloze nacht

Vannacht nauwelijks geslapen. Gisteravond kreeg ik enorme kramp in mijn maag en darmen. Ik heb dat ooit eerder gehad maar dat is al weer heel lang geleden. Omdat ik niet wist waar ik het zoeken moest van de pijn ben ik op tijd naar bed gegaan, niet dat dat veel hielp. De hele nacht bleef het doorgaan en pas tegen vijf uur vanmorgen werd het minder en viel ik eindelijk in slaap. Toen de wekker afliep heb ik me heerlijk weer omgedraaid. Later heb ik het werk gebeld dat ik niet kwam. Uiteindelijk tot 11 uur geslapen. Het voelt allemaal nog steeds pijnlijk aan. Het schijnt zo te zijn dat je iets hebt gegeten waar je darmen zo spastisch op reageren, al zou ik niet weten wat dat geweest is. Gelukkig gaat het weer.

Vanmiddag nog maar even achter de computer gezeten en een lootje gemaakt.

1 opmerking:

  1. Prachtige layout Yvonne, en heel veel beterschap!! Ik hoop dat het snel helemaal over is!!

    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen