dinsdag 24 november 2009

Smile

Jaren geleden kwam ik op internet dit gedicht tegen. Wie het geschreven heeft weet ik niet meer. Met enige regelmaat lees ik het gedicht, het verveelt me nooit en het raakt me nog steeds, juist omdat het zo waar is. Voor degenen die dit lezen; ik hoop dat het jullie ook laat glimlachen.

SMILE

Smiling is infectious,
you catch it like the flu,
When someone smiled at me today,
I started smiling too.

I passed around the corner
and someone saw my grin.
When he smiled I realized
I'd passed it on to him

I thought about that smile
then I realized its worth,
A single smile, just like mine
could travel round the earth.

So, if you feel a smile begin,
don't leave it undetected.
Let's start an epidemic quick,
and get the world infected!

1 opmerking:

  1. Schitterend !! Ik las het ... en was besmet ;-) Denk dat ik dat gedichtje eens in een layout ga gebruiken en groot aan de muur ermee !

    BeantwoordenVerwijderen