donderdag 19 november 2009

Balen

Gisteren heb ik op de site van Digital Scrap Café de prachtige kit van Anita willen kopen, Nature calls. Er zit van dat prachtige groen in en dat wil ik graag gebruiken om een nieuwe achtergrond voor mijn blog te maken. Van Marleen heb ik al een sjabloon van het juiste formaat gekregen, zodat ik zelf de achtergrond kan ontwerpen. Als ik hem klaar heb wil Marleen me ook helpen deze er op te zetten.
Het is dus niet gelukt. Netjes de kit in het winkelwagentje gelegd, ingelogd en via Paypal betaald. Tot zover gelukt. Maar helaas ontvang ik maar geen download links om de kit te downloaden. E-mail gedaan naar DSC, wel een standaard bevestiging maar antwoord ho maar. Echt balen dus, en ik wil zo graag beginnen...
Gisteravond kon ik dus nog niet beginnen, heb daarom maar een gewoon lootje gemaakt.
Het masker is van Llabarca en de kit heet Love is blue van She Devils Design.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten