zondag 25 november 2012

Malachite

Eenmaal terug van onze vakantie in de States had ik niet alleen veel foto's maar ook een heleboel kits om te scrappen. De laatste tijd heb ik een beetje moeite met scrappen, op een of andere manier mis ik inspiratie en doe ik vrij lang over een layout. Soms ben ik wel een uur of twee met een layout bezig en dan ben zo ontevreden dat ik 'm alsnog weggooi.
Daarom ben ik begonnen met de nieuwste kits en heb ik de oudste voor het laatst bewaard. En die was dus vandaag aan de beurt. De kit heet Malachite en is ven Kathryn Estry. De kit is verkrijgbaar bij o.a. Digitals, maar ook bij Scrapbook bytes en Gottapixel.
Het is een prachtige kit in de kleuren oud roze en aqua groen. Er zijn verschillende aanvullingen te koop, torn papers, een alpha, overlay stamps en journaling tags.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten