zaterdag 17 november 2012

Nieuwe computer

Donderdagavond had ik een prachtige scrap gemaakt met foto's van New York. Uiteindelijk tevreden met het resultaat wilde ik mijn creatie opslaan. Nou, daar dacht de computer anders over, onvoldoende RAM geheugen. Oké, ik wist dat mijn computer al aardig aan het vollopen was, maar ik had nog ruimte genoeg, dacht ik. Wat opgeschoond; prullebak leeg, map downloads geleegd (dat scheelt!), maar nog steeds onvoldoende om op te kunnen slaan. Expert erbij gehaald, Jaap dus, maar ook hij wist geen oplossing. Zooo balen, al mijn werk voor niets.
Gelijk besloten dat er dan maar een nieuwe computer moest komen. Mooi klusje om uit te zoeken dit weekend.
Toen ik vrijdagavond thuis kwam van het werk, stond daar tot mijn verrassing al een nieuwe computer en was Jaap volop bezig om een en ander in te richten en over te zetten! Had hij 's middags vrij genomen om dit voor mij te regelen. Is dat niet ontzettend lief?
Hij is lekker snel, wel even wennen aan Windows 8 maar het ziet er super uit allemaal!
Dank je wel schat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten