vrijdag 8 januari 2010

Blaasontsteking!

Ik begin het nieuwe jaar weer goed. Het begon met buikpijn op dinsdag, lichte verhoging op woensdagavond, gevolgd door een slapeloze nacht. Door een constante aandrang ben ik 's nachts wel 5 keer naar het toilet geweest. Ik heb ervaring dus de conclusie blaasontsteking was snel gemaakt. Donderdagmorgen gelijk naar de huisarts en ja hoor, mijn vermoeden was juist. Dus ben ik weer aan de antibiotica. Gelukkig werkt dat spul vrij snel en voel ik me al weer wat beter. Gelukkig is het nu weekend en kan ik lekker rustig aan doen.

Vanavond een layout gemaakt van een foto die we een aantal jaren geleden hebben gemaakt in het Lake District. Een telefooncel helemaal ingesloten door brandnetels en ander onkruid. Voor credits klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten