dinsdag 19 januari 2010

Gossip

Afgelopen zaterdag was de laatste praktijkdag van de cursus digitale fotografie. Het onderwerp was portretfotografie en de locatie was hotel-restaurant Ruimzicht, een prachtige locatie. Na een korte theoretische inleiding was het de bedoeling dat we elkaar fotografeerden. Niet iedereen is er van gecharmeerd om als model te dienen. Ik vind mezelf beslist niet fotogeniek dus als het even niet hoeft... Maar goed, toch zo nu en dan geposeerd. In ieder geval heb ik geleerd dat portretfotografie niet mijn stijl is. Ik ben meer van natuur en architectuur.
De titel van mijn berichtje is gossip. Iedereen wacht nu natuurlijk op een sappig verhaal, maar helaas moet ik jullie teleurstellen. Bij Ruimzicht hing een schilderij aan de muur van twee vrouwen. Aan hun houding te zien waren ze in een diep gesprek verwikkeld. Ik stelde me meteen twee roddelende tantes voor, aan fantasie beslist geen gebrek. Zo'n roddel gaat, met de huidige moderne media, al snel de hele wereld over. Even scrappen en je hebt de onderstaande layout.


Voor credits klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten