zaterdag 30 januari 2010

Geleende foto's

Onder valse voorwendselen heb ik foto albums van mijn moeder geleend. Ik heb haar gezegd dat ik wat foto's nodig had voor de BOM-challenge. Is deels ook waar, ik heb er inderdaad wat foto's voor gebruikt. Maar de hoofdreden is dat ik een foto album wil maken met scraps over het leven van mijn moeder. In juni wordt ze 80 en dan wil haar verrassen met een album. Jammer genoeg heb ik geen foto's van haar als kind. De eerste foto's zijn vanaf de tijd dat ze mijn vader leerde kennen. Ik zal dus creatief moeten zijn. Gelukkig heb ik nog even tijd. Vandaag een scrap gemaakt van een foto van mijzelf. Ik ben hier ongeveer anderhalf jaar, mijn eerste echte vakantie in Groet. Een vredig tafereeltje. Gelukkig herinner ik mij er niets van maar nadat de foto genomen is vloog de kat mij aan en krabde mijn hele gezicht open. Omdat ik met mijn handjes afweerde zijn mijn ogen niet geraakt. Volgens mijn ouders had ik de kat niet eens aangeraakt. Het beestje heeft gedurende onze vakantie geen leven meer gehad, er stond altijd een emmer water klaar.....


Voor credits klik hier

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee zo'n boek; daar is ze vast heel erg blij mee!

    Mooi eerste lootje heb je gemaakt; erg stijlvol. Leuk dat verhaal erbij ;) niet uit de foto te halen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig idee en een hele mooie en lieve layout!!

    BeantwoordenVerwijderen