zaterdag 6 februari 2010

Nieuw uiterlijk

Ik vond het tijd worden het uiterlijk van mijn blog te veranderen. Ik heb mij voorgenomen er een aantal te maken zodat ik zo nu en dan eens kan wisselen als ik er op uitgekeken raak. Dank zij de aanwijzingen van Marleen destijds weet ik nu hoe het moet en maak ik er een in een handomdraai.... De materialen die ik gebruikt heb komen van de kit Caitlyn van Jopke Designs. Te koop bij Scrapinsider.com. Een mooie kit waar ik al verschillende layouts mee gemaakt heb. Bijvoorbeeld deze.

De foto zit gevangen in een clip-on mask van POM.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende nieuwe look Yvonne, ik vind hem geweldig! Prachtig hoe deze kit van Jopke zich hiervoor leent, die tulpen zo mooi, maar ook de andere elementen en de prachtige paper, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De layout vind ik ook prachtig, vergat ik te zeggen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen