dinsdag 16 februari 2010

Jarig!

Het is mijn verjaardag vandaag! 55 jaar alweer, waar blijft de tijd. Het was wel een beetje een vreemde verjaardag. Gewoon gewerkt vandaag en na het werk, snel even naar de supermarkt, snel eten gekookt en om zes uur al weer in de auto op weg naar Zutphen om bij mijn moeder op bezoek te gaan. Om mijn verjaardag een beetje te vieren had ik wat lekkers meegenomen voor mijn moeder en natuurlijk de dames bij haar op zaal. Ze had goed nieuws, morgen mag ze naar huis! Om kwart voor tien mag ik haar ophalen. Ze voelt zich goed maar het is nog niet helemaal over. Ze krijgt nog medicijnen mee voor thuis. Ze is er nog niet maar het gaat de goede kant op! Wat ik wel prettig vind is dat ze vanaf nu onder controle bij de longarts blijft. Het is tenslotte al de tweede keer dat ze ons zo heeft laten schrikken.

Voor mezelf heb ik snel een verjaardagslootje gemaakt. Niet omdat ik aandacht tekort ben gekomen hoor, nee zeker niet, ik ben aardig verwend door iedereen met kaartjes, telefoontjes, felicitaties en niet in de laatste plaats prachtige cadeautjes. Dank jullie wel allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten