zondag 14 februari 2010

Missing spring

Op dit moment heb ik niet zo heel veel tijd om te scrappen. Jaap ligt in de lappenmand, die zelfde mand waar ik zelf net uit ben gekropen en mijn moeder ligt met een beginnende longontsteking in het ziekenhuis. Dat betekent een hoop heen en weer gekar tussen Lichtenvoorde, Lochem en Zutphen. Maar gelukkig knappen we allemaal weer een beetje op. En als alles mee zit mag mijn moeder halverwege volgende week weer naar huis. Ze heeft ons wel weer laten schrikken hoor (voor de zoveelste keer).

Als je niet zoveel tijd hebt om te scrappen dan is een kant-en-klare template de oplossing. Onderstaande template is van Val C. Designs. De kits die ik gebruikt heb zijn van Ange (Respire en Missing spring).

Oh ja, mijn layout van een paar dagen geleden (de vredig slapende hond en kat) is layout van de week geworden bij Digiscrap Nederland. Ben er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten