donderdag 11 februari 2010

Overlays van Designs by Sonja

Van Designs by Sonja is vandaag bij DSC een set cloudy overlays te koop. Deze zijn zowel voor commercieel als voor persoonlijk gebruik.


Met deze overlays kun je prachtige achtergronden maken, zoals ik in onderstaande layout een paar op een rijtje hebt gezet.


Vervolgens heb ik bovenstaande stroken gedupliceerd en gedraaid. Via overvloeien wat zachter gemaakt en voilá een blokjespatroon. Het houten mannetje heb ik gefotografeerd in Brienz in Zwitzerland. Daar is een beroemde school voor houtsnijwerk gevestigd.

Voor credits klik hier

2 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer iets moois van gemaakt Yvonne!
    Dat beeldje is iets voor mijn schoonvader die houd wel van houtsnijwerk!

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een bijzondere achtergrond, en snap nu ook hoe je hem gemaakt heb nu ik dit zie.

    BeantwoordenVerwijderen