zondag 24 januari 2010

Dit ben ik!

Jaap heeft vandaag wat foto's van mij gemaakt. Ik heb de mooiste uitgezocht om een scrap van te maken. Dit ben ik dus. Ik heb een paar elementen toegevoegd die iets over mijzelf zeggen. De boeken; een leven zonder boeken kan ik mij niet voorstellen. Ik heb altijd van lezen gehouden. Er ligt er altijd wel eentje op mijn nachtkastje. De pianotoetsen; muziek maken kan ik helaas niet, daar heb ik jammer genoeg geen gevoel voor. Luisteren uiteraard wel. Daar word ik vrolijk van en als het even kan lekker meezingen. Ik geniet van vele genres, van modern tot blues en jazz, maar ook klassiek. En dan nog de natuur. Lekker wandelen in het bos, zandpaadjes, frisse lucht snuiven en genieten van bloemen, vlinders en al het andere moois dat de natuur te bieden heeft.


De materialen komen uit de kit Lumière dorée van Juliette.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten